درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

درسا پیشی کوچولوی من (+عکس)

عمو عکاس و یه عالمه عکس ....

1390/5/26 21:48
نویسنده : محیا
769 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم   چند وقت پیش دایی جونت گفت می خوام عکس درسا رو بدم برای جلد مجله چاپ بشه و قرار شد که یه عکاس از خود مجله ی سلامت بفرستند که بیاد ازت عکس بگیرند ...عینک

اول قرار بود بریم محیط خارج از خونه اما عمو عکاسه زنگ زد و گفت که ممکنه درسا خوشگله بیرون از خونه بی قراری کنه و قرار شد بیان خونمون ماچو

امروز عمو عکاسه اومد به خونه ی ما تا ازت عکس بگیره و تو هم هر چقدر که دوست داشتی شیطونی کردی و با عمو عکاسه زوده زود دوست شدی و اونم یه عالمه ازت عکس انداخت حالا قراره که عکسات واسه ویژه نامه ی مجله سلامت توی همه ی صفحات و روی جلد  برای تولدت که ماه دیگست چاپ بشه عشقم  میبینی تا یه ماه دیگه معروف میشی دیگه از الان باید من وباباییت ازت امضا بگیریم  بوس بوس یه عالمه بوووس به درسا پیشی کوچولوی ناز مامان pishi

.........و حالا  چند تا عکس درسای خوشگل که برای امروزه

 

dorsa 

 dorsa

 dorsa

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریا
26 مرداد 90 18:46
وای چه دخمل نازی .پیشاپیش تولددرساجون هم مبارک باشهبا اجازه لینکتون میکنم.راستی منم یه امضا میخوام
مامان کوثر
26 مرداد 90 18:53
ای خدا چقدر ماهه خیلی دخمل نازی دارین از طرف من بوووووووووووووووووووس خیلی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان آریا
27 مرداد 90 20:22
عزیزم لینک درست اینه
سيد اميرعباس بابا
24 شهریور 90 9:55
سلام دوست جون خودم من دوباره برگشتم و وبلاگم رو به روز كردم خوشحال ميشم بهم سر بزني راستي وبلاگت از قبلنا كه اومده بودم خيلي خوشگل تر شده بهم سر بزن باشه؟؟؟ منتظرتم