درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

درسا پیشی کوچولوی من (+عکس)

تولد تولد تولدت مبـــــــــــــــــارک ...

1390/7/7 2:47
نویسنده : محیا
569 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دوشنبه ٢٨ شهریور نود اولین سالگرد تولدت مبارک باشه ایشالله که جشن تولد ١٢٠ سالگیت ماچ

ما برات ٣١ شهریور نود که روز چهارشنبه بود جشن تولد گرفتیم چون تقریبا تازه از مسافرت اومده بودیم و نشد که بشه همون روز جشن بگیریم همه چی خیلی خوب و عالی بود خیلی خیلی خوش گذشت مامان جون هم برات یه لباس خیلی خوشگل دوخته بود برای روز جشن تولدت ، اما همون شب تو مریض شدی و تب کردی و وقتی بردیمت دکتر گفت که ویروسی که تو بدنته اسمش روزه اوول هست تعجب

سه روز تب داشتی و ٢ روز هم صورتت و بدنت دون دون های قرمز زده بود و هیچی هم نمی خوردی و منم خیلی نگران بودم  ناراحتخلاصــــــــــــــــــــــــه ما هم یه گوسفند برات خریدیمو عقیقه کردیم  و حالا هم خدارو صد هزار مرتبه شکر حالت خوبه خوبه خوب شده  و ماشالله یه عالمه شیطونی میکنی بغل

و حالــــــــــــــــا دو تا کلمه ی زیبایی که یاد گرفتی بگی :

کفش که شمــــا میگی        ابش

هاپو که که شما میگی          هاپیش

 

اینم چند تا از عکس های جشن تولدت به همراه کیک تولدت  :

 

dorsa pishi

dorsa pishi

dorsa pishi

 

پسندها (2)

نظرات (2)

سيد اميرعباس بابا
13 مهر 90 18:21
سلام دوست جونم... خوبي؟؟؟ عيدت مبارك باشه... با قسمت هفتم خاطراتم منتظر حضورت هستم... بهم سر بزن... مواظب خودت باش زمستون اومده سرمانخوري دوست كوچيكت سيد اميرعباس
سید امیرعباس بابا
28 مهر 90 20:01
سلام درسا جووووووووون... خوبی؟؟؟ بیا یه سر بهم بزن ببین از ساعت اول زندگی تا حالا چه تغییراتی کردم منتظرتم زودی بیا...باشه؟؟؟